ponedeljek, 16.avgust.2010 - 01:46

Avstralski katoliški dostojanstvenik je povedal čiste laži

Avstralski cerkveni dostojanstvenik iz vrst katoliške cerkve, Anthony Fisher, je povedal zelo veliko neresnico, s tem ko je nacizem predstavil kot dejanje brezboštva.

Dejstvo je, da nacistična ideologija izvira iz krščanske ideologije. Nacistično ideologijo je spisal zaprisežen katolik Heinrich Himmler. O tem smo sami temeljito pisali na forumu Dossier korupcija.

Nacizem torej sloni na katoliških naukih. Dejstvo je, da je Heinrich Himmler nadgradil svojo katoliško vzgojo z nestrpnimi idejami.

Ne smemo pozabiti, da ima katoliška cerkev zgodovino hudega terorja v času srednjeveške inkvizicije. Gre za sovraštvo, ki ga je in ga v določenih primerih še vedno katoliška cerkev vsiljuje družbi. Sovraštvo do vsega, kar ni skladno s konceptom cerkve. Znani so recimo heretiki, za katere so proglašeni, ki so stran od cerkvenih naukov. Cerkev je zato, da bi uveljavila svoje primitivne nauke v veliko primerih kaznovala tudi znanstvenike in tiste, ki so nosilci razvoja družba. Delovala je zaviralno in sovražno.

Če je komunizem res bil proateističen, pa nacizem ni bil brezbožen, ampak sloni na katoliškem izročilu, predelanem v glavi predvsem Heinricha Himmlerja. No, tudi Hitler je imel precejšnjo naklonjenost do cerkve. Še več. Cerkev (Vatikan) je po drugi svetovni vojni ustanovila takoimenovane podganje poti, prek katerih so pretihotapili nacistične vojne zločince v Južno Ameriko, nacistične znanstvenike pa tudi v ZDA. Skratka. Fisher je povedal precejšnjo laž, ko je za brezbožnega označil tudi nacizem.

Prav tako pa ateizem ni nekaj slabega. Ateizem in sekularnost v veliki meri generirata strpnost in blažita negativne vplive cerkve.

Recimo v Sloveniji je to še posebej očitno. Cerkev se zelo trudi vsiliti državi svoje primitivne nauke, v ta namen zlorablja že sicer primitivno ruralno prebivalstvo Slovenije. To gradi skozi sovražni dogovor do posameznih populacij. Spekter populacij se je zelo zmanjšal. Cerkev je seda trenutno še posebno naperjena v smeri homofobije. Razlog je znan. Namreč. Katoliški duhovniki so v veliki meri homoseksualni. Zato, ker je stopnja homoseksualnosti med katoliškimi duhovniki visoka, o tem pričajo tudi zadnja odkrita dejstva, ki odkrivajo precejšnjo prisotnost homoseksualcev med katoliškimi duhovniki, se cerkev še toliko bolj zavzema za homofobne nauke. S tem želi bolj ali manj zatreti homoseksualnost v lastnih vrstah.

Čeprav je pa zanimivo, da je Anthony Fisher v enem drugem primeru ščitil primer nekega duhovnika, ki je posilil dve dekleti, torej je šlo za heteroseksualni zločin. Fisher je takrat želel preusmeriti pozornost s kaznivega dejanja tako, da je rekel, da naj se preteklost pozabi.

Ateizem in sekularnost sta torej tudi precej dobra. Ni moč ateizma enačiti z nekim trdim komunizmom, ki je bil v določenih državah bolj diktatura kot komunizem, recimo v Rusiji pod Stalinom. To je bedarija.

Ravno ateizem je pa prinesel predvsem v komunistične države tudi zelo dobre stvari. Recimo pravico do splava, do kontracepcije in podobno. Na ta način se je uredil problem neželenih nosečnosti in podobne stvari.

Vedeti je potrebno še nekaj.

Na svetu je tako veliko ateistov, ki so izvrstni ljudje, dobri kot kruh in tako veliko vernikov, ki so navaden moralni gnoj, ki meni, da hoditi v cerkev na mašo pomeni opravičilo za vso zlobo, ki jo počnejo. Skratka. To, da je nekdo veren ali ne, ne pomeni nič.

To, da je nekdo ateist ali vernik, nič ne pomeni. Človek mora biti najprej človek, vse drugo je drugotnega pomena.

To, da se katoliška cerkev radikalizira pa ni nič nenavadnega. Dejstvo je, da katoliška cerkev izgublja vernike, saj je preživeta za moderni svet. Veliko ljudi se več ne more poistovetiti s cerkvijo, razen kakšnih primitivcev ali ruralcev, ki imajo zelo ozek pogled na svet kot neke mogoče malo bolj inteligentne živali. Samo takšne lahko cerkev še nagovori in pa ljudi v stiski, druge ne več tako zelo. Zato si cerkev prizadeva primitivizirati družbo, kajti le v primitivni družbi lahko uspeva tudi sama s svojimi že na veliko outdated zgodbicami, ki so preživete že zelo dolgo.

In ravno zato se tako bori proti ateizmu. Ampak prosimo. Nacizem temelji na katoliškem izročilu in ne na nekem ateizmu. Ravno katoliška cerkev je imela velik vpliv, hočeš nočeš, na nastanek nacistične ideologije.

Zelo simptomatično je tudi dejstvo, da so ravno Žide, ki jih kristjani krivijo za Jezusovo smrt najbolj maltretirali, poleg drugih, do katerih je tudi cerkev imela odklonilno stališče, čeprav so nacisti to še nadgradili z vsemi drugimi, ki so bili kakorkoli drugačni ali percepirani kot manj vredni ali nevarni.

Anthony Fisher se je torej debelo zlagal.

Nam je prav žalostno dejstvo, da neka organizacija zlorablja svojo moč za takšno potvarjanje stvari, to je žalostno. Še posebej je žalostno, da je zaradi predvsem desnih strank Slovenija tako zelo obremenjena s katoliško cerkvijo. Eno glavnih negativnih figur iz politike sami vidimo Lovra Šturma in pa celotno NSI.

Cerkev je potrebno ločiti od države. Kot je razvidno iz besed Anthony-ja Fisherja, se je ta celo usmeril proti sekularnosti, ki jo povezujejo z ateizmom, le tega pa s komunizmom in nacizmom. To sploh ni povezljivo.

Sekularnost je nekaj pozitivnega. Sekularnost omogoča strpnost. Cerkev pa ponavadi nestrpnost povzroča ne glede na neke besede sprave in podobno, ki so itak lari fari. Človek lahko govori še ne vemo kako lepo, če tega ne misli, to nič ne pomeni. In marsikakšen cerkveni govor je navadno leporečje brez vsebine, brez pristnosti. Želja je zgolj želja po vplivanju in vladanju.

Sami smo bolj agnostični, ne ateistični, če smo iskreni – to je nek precep med katolištvom in ateizmom v našem primeru, sicer pa med vero in ateizmom gledano splošno. Ravno zaradi naše agnostične drže pa smo precej objektivni, čeprav kdo tega ne bi razbral iz samih člankov, ker smo ponavadi precej oziroma močno kritični, oziroma zelo, ampak vseeno imamo agnostičen pristop do pojmovanja vere. Sami verjamemo, da je tudi veliko ateistov agnostikov.  

Torej. Ateizem ni nekaj, kar je potrebno demonizirati. Sploh ne. Na splošno smo sami mnenja, da so ateisti boljši ljudje kot verniki, veliko ateistov. To pa zato, ker nimajo nobenega izgovora za svoje napake, nobene odrešitve v smislu zmoli 5 očenašev in vsi grehi bodo izbrisani.

Skratka. Ateizem ne pomeni nič slabega. Povezovati ateizem s totalitarizmi je torej neumno, v primeru nacizma pa celo lažnivo, saj nacizem temelji na katoliški veri snovalcev nacistične ideologije.

Skratka. Anthony Fisher je govoril neresnice, ampak to ni nič nenavadnega za katoliško cerkev, ki pač dela tudi obupne korake, da bi zaustavila trend zmanjševanja podpore vernikov, ki ji v veliki meri več ne zaupajo.

Sami upamo, da bo slovenska država povečala število posvetnih, necerkvenih ustanov za pomoč ljudem in tako preprečila, da bi se cerkev preveč razpasla v posameznih sferah.

Namreč. Ni prijetno, da nekdo pomoč pogojuje z miselnim vplivom na osebo. Torej. Nekdo nekomu pomaga, obenem mu pa tudi soli pamet, ta pa to sprejema, ker se boji, da bo sicer ob pomoč.

Če se nadovežemo na primer Preventa. Tamkajšnji delavci so prejeli pomoč tako Karitasa kot Rdečega križa. Sami smo prepričani, da je Karitas tako v veliki meri necerkven ravno zaradi države, če bi cerkev imela večji vpliv, sami dvomimo, da Karitas ne bi pomoči izkoriščal tudi za prepričevanje o katoliški veri. In to že ni več pomoč, ampak vplivanje na ljudi.

Ateizem pa ponavadi ne predvideva nobenega vpliva. Komunizem je predvidevl vpliv v nekaterih primerih (takšni komunisti, ki so to predvidevali, niso bili nič boljši od vernikov), to je res, ampak normalen ateizem ne. Ateist ne bo ob pomoči solil pamet drugemu o veri, ker ga to ne bo brigalo. Rekel si bo, kaj me briga, kakšne vere si, to me ne zanima, še manj pa da bi vsiljeval ateizem drugemu s ciljem pridobiti osebo na svojo stran, kot je to značilnost versko obremenjenih ljudi v dosti primerih.

24ur: “Učinki brezbožnosti so katastrofalni”



Značke prispevka:

Odgovorite