četrtek, 10.februar.2011 - 17:32

Novomeška škofija: Župnik Romu “posodil” kar 190.000 evrov

Slovenska katoliška cerkev je očitno res bogata. Župnik v Prečni je nekemu Romu posodil 190.000 evrov. Nekateri slovenski župniki so že sicer mnenja, da cerkev ne more propasti, saj da cerkev vodi Jezus Kristus (ki jih bo poplačal kljub potratnosti).

Duhovniki mariborske nadškofije so se kljub temu, da iz nadškofije zeva velika finančna vrzel, brezskrbno prepuščali smučarskim užitkom, čeprav smučanje slovi kot drag šport. Na vprašanje novinarjev, ali jih informacije o zadoženosti mariborske nadškofije ne skrbijo, so pa enostavno rekli, da cerkev vodi Jezus Kristus in zato ne more propasti (povedano za oddajo 24 ur na POP TV na smučišču). Verjetno mislijo, da jih bo Vatikan kljub začetnemu nerganju naposled vendarle založil z denarjem, ali pa jim ga bodo spet dali zvesti verniki.

No. Morda imajo prav, da cerkev ne more propasti. V duhovščini imajo očitno denarja zelo veliko.

Tako je duhovnik novomeške škofije, in sicer župnik v Prečni Anton Marinko enemu od Romov posodil kar 190.000 evrov.

Gre za Roma, katerega je pred dnevi ustrelil Stanislav Vidic, podjetnik iz Novega mesta, ki je ustrelil Romkinjo iz romskega naselja Brezje in jo usmrtil in pa njenega sina, katerega je samo ranil v prsni koš. Po streljanju se je zapeljal v Drgančevje, kjer ima delavnico, in storil samomor. Njegovo truplo je našel njegov delavec.

Streljanje, umor Romkinje in samomor novomeškega podjetnika, kar vse se je zgodilo pred nekaj dnevi v Novem mestu, pa je na površje privleklo še zgodbo, v katero je vpleten duhovnik slovenske katoliške cerkve.

Ta njen sin naj bi po poročanju Dolenjskega lista od župnika Antona Marinka prejel 190.000 evrov, Rom pa mu denarja ni vrnil nazaj. Zgodbo je povedal glavni vikar novomeške škofije Božidar Metelko. Po dogodku je novomeška škofija župnika premestila v novo cerkev, a bojda ne zaradi dejanja, ampak zaradi redne premestitve. Zanimivo je tudi dejstvo, da je bil župnik Anton Marinko v mladih letih narkoman, ki se je zdravil v komuni, kjer se je odločil za poklic duhovnika.

Duhovnik, ki je Romu “posodil” 190.000 evrov, je bil v preteklosti narkoman. Rom je duhovnika bojda izsiljeval s spornimi posnetki, na katerih se je nahajal duhovnik.

 

No. Občine, ki imajo vedno tako malo denarja, sedaj točno vedo, kje si lahko izposodijo denar. Pri lokalnih župnikih, ki imajo očitno pri sebi polne malhe denarja. Namreč. 190.000 evrov je ogromen denar in da ga posodiš samo eni osebi, je to res nenavadno. Vendar. Če se pogleda ozadje te “posoje denarja”, pa postane marsikaj jasno. Pomembni so namreč sporni posnetki, ki smo jih omenili v naslovu zgornje slike. Posnetki oziroma posnetek.

Po določenih informacijah naj bi bil omenjen videoposnetek seksualne narave. In sicer. Po določenih informacijah naj bi Rom župniku organiziral seksualni odnos z žensko, pri čemer naj bi seksualni odnos župnika z žensko snemali. Nato so duhovnika izsiljevali, da bodo posnetke pokazali javnosti. Duhovnika ščiti slovenska katoliška cerkev in sicer Anton Stres, saj je iz novomeške škofije prišel pod okrilje ljubljanske nadškofije. Zanimivo je, da naj bi duhovnik po izsiljevanju s pornografskim videoposnetkom čim prej želel oditi iz Dolenjske v Ljubljano, vendar je moral počakati na redno menjavo. Torej. Besede, ki prihajajo iz cerkve, niso ravno iskrene. Duhovnik je očitno šel (pobegnil) iz Prečne zaradi izsiljevanja s spornim posnetkom, čeprav je cerkev to formalno naredila kot redno premestitev, kar je pa že itak praksa katoliške cerkve.

Slovenskega župnika, ki naj bi ga Rom izsiljeval z videoposnetkom seksualne narave, naj bi ščitil vrh slovenske katoliške cerkve, natančneje Anton Stres. Trenutno duhovnik ne opravlja duhovniškega poklica, ampak je na nekih tečajih za duhovno rast.

Anton Stres čedalje bolj pooseblja nemoralo v slovenski katoliški cerkvi. Sami smo naravnost ogorčeni, da je cerkev vpletena v tako nečedne posle – pornografija, finančne malverzacije. To ni normalno. Kako določenih ljudi ni sram vsega tega? 20 dni je bil na prelepem Madagaskarju. Upamo, da se je tam Anton Stres vsaj malo zamislil nad (ne)moralo v slovenski katoliški cerkvi.

 

Ob takšnih zgodbah se nam zdi pa še najbolj dvolično obnašanje verskega katoliškega življa. Po eni strani je verski katoliški živelj najbolj radodaren, ko daje cerkvi denar, po drugi strani so pa najbolj sovražni do Romov, tajkunov, špekulantov. Ampak očitno njihovi darovi cerkvi končajo povečini ravno v rokah tistih, nad katerimi tako zelo bentijo.

Radio Krka: ODKRIVAMO: Ranjeni od župnika prejel 190.000 €!



Značke prispevka:

Komentarji11 komentarjev

 

  1. admin pravi:

    Po poročanju Slovenskih novic v članku Rominje župnika napadle z joški naj bi v pornografskih posnetkih poleg župnika sodelovalo več žensk, Romkinj. Na posnetkih naj bi imel župnik glavo zarinjeno v gole dojke Romkinj. Z eksplicitno pornografskimi videoposnetki so nato Romi izsiljevali župnika, ki jim je nato “posodil” 190.000 evrov. Po določeni verziji naj bi Romi župniku nastavili past, kjer so stvari izvedli namerno tako, da bi lahko nastali videoposnetki s pornografsko vsebino.

  2. admin pravi:

    ZGODBA V ZVEZI Z DUHOVNIKOM ANTONOM MARINKOM SE ZAPLETA
    SLOVENSKE NOVICE SO ZAPISALE VSAJ ENO NERESNICO, O TEM, DA NI JASNO, ZAKAJ SO NAJPREJ DRUGI OBČINSKI SVETNIKI ZAVRNILI NEKDANJEGA ROMSKEGA SVETNIKA V OBČINSKEM SVETU MONM. RAZLOGI SO NAMREČ ZNANI.

    Zgodba o umoru Romkinje in samomoru podjetnika, ki je umoril Romkinjo in ranil njenega 32-letnega sina, je pokazala veliko nemoralnost slovenske družbe, celo nekaterih duhovnikov.

    V zadnjem članku Slovenskih novic Ustreljeni Veljan priznava dolg 190.000 evrov se zadeve že zamegljujejo, kar je značilno predvsem pri zgodbah, kjer so vpleteni Romi – v teh zgodbah popolne resnice skorajda ni mogoče ugotoviti, oziroma je zelo zamegljena z lažmi in sprenevedanjem.

    Še pred časom so vsi govorili o spornih posnetkih, s katerimi naj bi Romi izsiljevali župnika Antona Marinka, po tem, ko so ga posneli, kako ima spolne odnose z žensko, katero so mu priskrbeli sami Romi, potem se je govorilo, da je župnik na posnetkih z več ženskami v eksplicitno pornografskih posnetkih, sedaj pa se zadeve že zamegljujejo.

    Zanimivo je, da naj bi se ustreljeni – ranjeni Rom in župnik Anton Marinko po umoru Romove mame in samomoru Stanislava Vidica že slišala po mobilnem telefonu.

    Od takrat pa je zgodba čisto drugačna. Rom je zanikal izsiljevanje župnika s spornimi videoposnetki (roko na srce, niti Romu niti župniku ni v interesu, da bi se to izvedelo, če drži, župnik bi izgubil integriteto, Rom pa bi lahko bil preganjan zaradi izsiljevanja).

    Sedaj se je zgodba precej obrnila (kot je to značilno pri romskih incidentih). Sedaj naj bi veljalo, da je župnik posodil Romu 190.000 evrov, večkrat naj bi mu posodil denar, dodatno pa navrgel 70.000 evrov obresti.

    Če je prej zgodba o izsiljevanju bila v smeri tega, da so Romi župnika izsiljevali s spornimi videoposnetki, je sedaj po novem članku Slovenskih novic izpadlo, kot da naj bi duhovnik Anton Marinko Roma izsiljeval, naj mu vrne posojeni denar (ki mu naj bi ga izdatno posodil, ker je videl, da je njegova hiša še nedokončana ?!), sicer da bo Roma tožil.

    Nekateri so celo špekulirali, da je umor in samomor s strani podjetnika Vidica povezan s tem “posojilom” župnika Romu in pa z neplačilom gradbenih del, ki jih je podjetnik delal na Romovi hiši.

    Skratka zgodba se je totalno obrnila, kar je pa, kot smo že rekli, siceršnji pojav pri zgodbah, kjer so vpleteni Romi, kjer je pravo resnico zelo težko najti.

    Zanimivo je tudi, da ne novi župnik ne Rom nista novinarjem Slovenskih novic želela posredovati telefonske številke Antona Marinka, da bi tudi od njega slišali njegovo plat zgodbe.

    Dobro bi bilo, da v tej zgodbi svoj vpliv uporabi tudi vrh slovenske katoliške cerkve in pove Antonu Marinku, naj zavoljo resnice in poštenja pove svojo zgodbo (ampak iskreno, brez prikrivanj zanj neljubih dejstev).

    Kar zadeva zapis Slovenskih novic, da je ostalo zakrito, zakaj nekdanjega romskega svetnika najprej niso želeli sprejeti v občinski svet mestne občine Novo mesto, pa naj povemo, da je to čista neresnica. Razlogi so bili več kot jasni. Razlog je bil strah preostalih občinskih svetnikov, saj so nekdanjega romskega svetnika ostali občinski svetniki v občini Novo mesto imeli za nasilnega človeka (o tem bo vedela povedati tudi direktorica zdravstvenega doma Novo mesto, ki ima izkušnje iz zdravstvenega doma v zvezi z njim) na podlagi več zgodb in so se bali. Razlog je bil strah. Javnosti to dejstvo ni prikrito, vsaj novomeški ne. Tu je bil prisoten strah, pa ne zato, ker je šlo za Roma (torej, tu ne gre za isti primer kot recimo v Grosupljem, kjer nikakor ne želijo romskega svetnika), ampak zaradi ne najboljšega slovesa nekdanjega romskega svetnika. Ta je po pritožbi naposled vendarle postal romski svetnik, a je nedolgo po nastopu funkcije doživel srčni napad in umrl.

    Konkretni dogodek, kar zadeva umor, samomor in domnevno izsiljevanje župnika, pa bo verjetno res ostal nepojasnjen, ker je zelo vprašljiva iskrenost vpletenih še živih ljudi v dogodek.

    Glede na informacije, da sta se po nesrečnem dogodku župnik Anton Marinko in pa ustreljeni Rom celo pogovarjala po telefonu, pa še toliko bolj zmanjšuje možnosti, da se izve prava resnica. Čeprav sami še vedno bolj verjamemo prvotni zgodbi.

    Res bi bilo fino, da poskušajo organi pregona in drugi organi temeljito raziskati zadevo, ne zgolj trupla, ampak vse sporne zgodbe, da se megla vsaj malo razkadi.

    Sami se ne bi čudili, da bi v tej zgodbi prišlo še do kakšne tretje, četrte, pete verzije dogodka, vse s ciljem, da se zadeve tako zameglijo in postanejo nedorečene, da se onemogoči sprejemanje sklepov, tudi sodniških sklepov in se potem reče, ni dovolj dokazov in zadeva pade.

    Ne glede na to, kaj je res in kaj ne, pa v vsakem primeru vse skupaj meče zelo slabo luč predvsem na duhovnika. Od duhovnikov namreč ni za pričakovati takšnih stvari. Od duhovnikov se namreč pričakuje neka osnovna morala.

    Še nekaj. Sami nismo zato, da se sedaj omenjenega duhovnika linča, je pa prav, da pove resnico o dogodku, saj so se zadeve že čisto zapletle.

    Ne sme pozabiti, da gre tu za dve mrtvi osebi, očitno pa je pri vsem tem na površje prišla še ena zgodba. Če podamo članek:

    Radio Krka: ODKRIVAMO: Še ena žrtev romske prevare?

    Gre torej za en širok spekter kaznivega delovanja, ki si vsekakor zasluži obravnavo.

    Še nakaj. Nam se še vedno zdi popolnoma nenavadno, da bi nekdo, in to celo duhovnik, nekomu kar tako posodil ogromne (ampak res ogromne) količine denarja in to nekomu, pri katerem je vračilo denarja precej vprašljivo. V ozadju je zagotovo bilo še nekaj. Po dosedanjih informacijah domnevno izsiljevanje.

    Je pa res eno. S to zgodbo je tudi novomeška škofija dobila svojo afero, poleg mariborske nadškofije, resda zgodbo, kjer so bili zneski dosti manjši kot v Mariboru, a zato ima ta zgodba v nasprotju z afero v mariborski nadškofiji dve konkretni mrtvi osebi, nad katerimi je bila izvedena forenzična preiskava, da se ugotovi točen vzrok smrti.

  3. admin pravi:

    V zvezi z romsko problematiko v Novem mestu se je oglasil tudi Silvo Mesojedec (Katerega so pred kratkim Romi pretepli, ko je ta sklical novinarsko konferenco o zemljišču, na katerem živijo Romi. Romi trdijo, da je Mesojedec sam izzval fizični napad, v incidentu pa jo je skupila tudi novinarka Žurnala, ki je želela fotografirati pretep med Mesojedcem in Romi.).

    Radio Krka: ODMEV: Nesposobna dvolična država

  4. admin pravi:

    PISMO ANTONA MARINKA

    Za Studio D se je oglasil tudi Anton Marinko. Na vprašanja ni želel odgovarjati. Je pa podal pismo, v katerem pa je precej pomanjkljivo podal svojo verzijo.

    Povedal je še, da so župnika, ki je služboval pred njim, skorajda ubili s sekiro in da so njega tudi ustrahovali, zato si je kupil psa.

    Nič ni povedal, zakaj je posodil 190.000 evrov. Tudi če nekdo moleduje in prosi za denar, se mu po našem mnenju ne posodi ravno 190.000 evrov (sicer v več kosih, a vseeno) in to praktično celotno svojo dediščino, kot je rekel župnik Marinko. Zgodba se nam zdi precej trhla, če smo iskreni.

    Pismo župnika Marinka je objavljeno v spodnjem članku.

    Lokalno: Domnevno izsiljevani župnik odgovarja Studiu D

  5. admin pravi:

    Radio Krka poroča o čudni postavitvi trupla samomorilca Stanislava Vidica, ki je ubil Romkinjo in ranil njenega sina.

    Na Dolenjskem listu poročajo, da so vsi naboji, ki so najdeni ob truplu samomorilca, pripadali pištoli samomorilca. No, to je malo čudno napisano. Vsi naboji. Če bi bila dva naboja, bi pisalo oba naboja. Vsi naboji pomeni 3 ali več. Človek se potem vpraša, kolikokrat se je samomorilec potem ustrelil.

    Na Radiu Krka so še sporočili, da naj Romkinja ne bi umrla zaradi strelnih ran, saj naj te ne bi bile usodne, ampak naj bi umrla zaradi srčne kapi, ki je sledila strelnim ranam.

    Romska svetnica Dušica Balažek je rekla, da bo sprožila kazenske postopke zoper nekatere medije, ki naj bi sovražno poročali o primeru. Kateri mediji so to, ni navedla, je pa rekla, da bo vse povedala na jutrišnji tiskovni konferenci.

    Radio Krka: NEURADNO: Sporna roka in položaj trupla?

    Dolenjski list: Neuradni izsledki o streljanju. Balažkova o sovražnem poročanju.

  6. admin pravi:

    Apropo članka na Lokalno.si, kjer so predstavili tudi dva izseka “oddajanja” na Studio D o primeru domnevnega izsiljevanja župnika, bi želeli ponovno povedati eno stvar.

    Še zmeraj je zelo težko verjeti, da bi nekdo nekomu posodil tako velike vsote denarja samo zaradi humanitarnih razlogov in to še dodatno nekomu, ki ni znanec.

    Zato je bolj verjetna zgodba o izsiljevanju. Vendar tudi druga različica zgodbe o domnevnem izsiljevanju je čudna. In sicer gre za zgodbo, da so neke Romkinje obstopile župnika Antona Marinka in se slekle, medtem pa naj bi župnika snemali in to naj bi bili posnetki, s katerimi so župnika izsiljevali. Nam je tudi to nenavadno. To pa zato, ker če se je zgodil nek takšen dogodek, potem vsaka normalna oseba ne bi podlegla temu, da bi dala toliko denarja nekomu zavoljo takšnega dogodka, če je bil dogodek nevoluntaren. V takšnem primeru bi šel vsakdo takoj na policijo in prijavil nadlegovanje po našem mnenju. Zato je nam nekako bolj verjetna čisto prva verzija, kjer naj bi šlo za (vsaj na začetku) voluntarno dejanje župnika. Le tako si sami razlagamo zadeve. Če bi bil župnik načrtno obstopljen in praktično zlorabljen in potem izsiljevan s posnetki, potem bi po našem mnenju šel takoj na policijo. Če je pa šlo za voluntarno dejanje, pa je potem nam po naši logiki le bolj razumljivo to, da je potem dajal denar za molk Romov.

    Mi si samo tako predstavljamo stvari. Še posebej po izjavi Marinka, da je bojda izgubil skoraj celotno očetovo dediščino zaradi tega “posojanja” denarja.

    Kar tako dajati denar in to neznancu in to praktično skoraj edino premoženje, to je zelo malo verjetno. Saj neko osnovno pamet verjetno tudi duhovniki imajo in ima tudi njihov altruizem svojo mejo.

    Glede te zgodbe bi bilo potrebno res bolj razsvetliti vse stvari. Zaenkrat namreč močno dvomimo, da so dosedanje informacije iskrene.

    Če bi bil kakšen (precej) manjši znesek, bi se morda še nekako razumelo, ampak 190.000 evrov in “posoditev” praktično celotnega premoženja nekim neznancem, to je pa čisto mimo in zato težko verjetno. Sami ravno zato zgodbi Antona Marinka ne verjamemo preveč. Človek ne da toliko denarja brez razloga in to nekomu, s katerim ni povezan, prijateljsko, čustveno ali kako drugače (recimo skozi izsiljevanje). To je dejstvo.

  7. admin pravi:

    POLICIJA PREDSTAVILA IZSLEDKE PREISKAVE

    Slovenska policija je predstavila izsledke preiskave, ki na laž postavljajo izjave nekaterih Novomeščanov.

    In sicer je podjetnik Stanislav Vidic prišel v romsko naselje Žabjak, nato pa sta z njim v drugem vozilu po tem, ko ju je povabil, naj gresta iskat neko odpadno kovino, odšla Romkinja in njen sin.

    Podjetnik naj bi jima zaprl pot in začel streljati. Romkinjo je ustrelil v trebuh, zaradi česar je umrla, njenega sina je le poškodoval.

    Sin je ranjen zbežal proč do sosednje hiše in poklical policijo.

    Po streljanju se je 60-letni podjetnik Stanislav Vidic odpeljal v Drgančevje, kjer je z isto pištolo, ki jo je posedoval nelegalno, storil samomor.

    Nekateri so želeli prikrojiti zgodbo na način, ki bi čim bolj zmanjšal krivdo podjetnika, a policijska preiskava je pokazala, da je podjetnik streljal, da je bila smrt Romkinje posledica streljanja (nekateri so želeli prikazati, da je umrla zaradi srčnega infarkta in ne strelov, ki naj ne bi bili usodni – tudi če je umrla zaradi infarkta, je le tega povzročilo streljanje), policija trdi, da je umrla zaradi izkrvavitve v trebušno votlino, in tudi da podjetnika ni nihče umoril, ampak je sam storil samomor.

    Takšni so izsledki policije, ki je opravila pogovore s kar 60 ljudmi, da bi se čim bolj približala resnici, kar je edino pravilno.

    V zvezi s primerom se je oglasila tudi romska občinska svetnika, ki je napovedala ukrepe zoper lokalni radio zaradi sovražnega govora. Romska svetnica Dušica Balažek je še povedala, da so zanjo merodajne besede slovenske policije.

    Dolenjski list: Zaradi širjenja nestrpnosti ovadba za lokalni radio
    Radio Krka: VIDEO: Romkinja ubita, podjetnik storil samomor
    Delo: Tragično dogajanje pojasnjeno, motiv še ni znan

  8. admin pravi:

    Zadeva okoli umora in samomora se še vedno zapleta. Na lokalnem Radiu Krka še vedno sumijo, ali je podjetnik res storil samomor.

    Na Radiu Krka so objavili informacije, da naj bi bilo v Drgančevju, kjer naj bi podjetnik Stanislav Vidic storil samomor, slišati 7-10 strelov, okoliški prebivalci Drgančevja naj bi potožili, da so se počutili kot na divjem zahodu.

    Na Radiu Krka še vedno špekulirajo o tem, ali je Stanislav Vidic res storil samomor, ali je bil nemara umorjen.

    Radio Krka: Koliko nabojev izstreljenih v Drgančevju?

  9. admin pravi:

    V Slovenskih novicah so v članku o socialnih pomočeh, ki je bil verjetno spodbujen s člankom na isto temo s strani Radia Krka, izbrskali precej zanimivo informacijo.

    In sicer. Anton Marinko, nekdanji župnik iz Prečne, je rekel, da je Romu Veljanu posodil 190.000 evrov predvsem za gradnjo njegove hiše. No. Hiša v kateri stanuje omenjeni Rom s svojo družino, naj ne bi bila njegova last, ampak naj bi bila v lasti Mestne občine Novo mesto, ki je svoj čas nekaterim Romom dala hiše v sklopu reševanja romske problematike.

    V Slovenskih novicah se sprašujejo, kako je Rom Veljan sploh lahko odplačeval kredit (Rom Veljan je svoj čas trdil, da župniku Antonu Marinku vsak mesec plačuje po 500 evrov za vračilo kredita), če pa je prejemnik denarne socialne pomoči, ki pa se dodeli tistim, ki nimajo drugih virov prihodkov.

    Slovenske novice: S podporo kar do 31 plač na leto

Odgovorite